Inget bloggande idag och igår

Hejhej mina kära läsare. Jag vet att jag inte har uppdaterat idag och igår. Det beror på att jag har varigt hos min pojkvän. Sen har det varigt midsommar idag så har inte fått så mycket tid över.

Tänkte berätta lite snabbt vad jag har hittat på nu på midsommar. Först vaknade jag hemma hos pojkvännen åkte hem vid 12tiden. (för er som inte vet bor min pojkvän ca.3mil från mig, bra info i know ). Därefter åkte jag med min familj till några av deras kompisar. Men där stannade vi inte så länge, jag och min kompis Nathalie var bort bjudna till en av hennes kompisars flickvän. Så där spenderade vi kvällen med god mat och mycket prat.
 
ph, dagens facelook.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0